zondag 8 oktober 2017

Dromen en performances/acts

Ik droomde over de Grote Kerkhof, het plein aan de voet van de Lebuiniuskerk te Deventer. Ik sta daar op de plek waar ik -toen ik nog niet zolang in Deventer woonde- een act deed i.o.v. Bep Spa, een Deventer Diva en destijds gastvrouw van het Gulden Vat. Door de droom word ik daaraan herinnerd, ofschoon in plaats van Bep Spa en haar Gulden Vat, ik nu naar de Dikke van Dale ga voor een cappucino. De barman groet me en kent mijn naam. Omdat ik geen geld bij me heb om te betalen schrijf ik op een papier dat ze nog 5,- van me tegoed hebben.

Ik ga naar buiten en zie dat er sprake is van meerdere activiteiten: theater en optredens. Mijn fiets staat daar tussenin.


Foto: Peter van Oosten (in memoriam)

Ik heb meerdere optredens op de Grote Kerkhof gerealiseerd, waaronder Hangsessies en Ruimte.
Zie www.pact23.com.

Geen opmerkingen: